دل نوشته های لوازم آرایشی و بهداشتی

مایلم تا بررسی لوازم آرایشی برند های معتبر را به اشتراک بگذارم

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

فرقی ندارد چقدر به روتین پوستی پایبند هستید یا برای رسیدگی به پوست خود از چه محصولاتی استفاده می‌کنید. کرم مرطوب کننده و آبرسان از جمله محصولاتی هستند که در کیف، محل کار و در هر خانه و خانواده وجود دارد و استفاده می‌شود. این محصولات ابتدایی‌ترین ابزار مراقبت از پوست به شمار می‌آیند. اگرچه آن‌ها می‌توانند پوست را کاملا نرم و لطیف کنند اما قدرت کافی برای به تعویق انداختن فرایند چروک شدن پوست را ندارند. ترکیبات حاوی این  محصول بلغور جو دو سر محافظت از پوست در برابر خارش، تحریکات و التهابات ناشی از مشکلات پوستی مانند خشکی، اگزما، تماس با مواد شیمایی و انواع ضد عفونی کننده ها الکل و …



ویژگی ها و مشخصات کرم فرست اید بیوتی
  • عنوان: کرم مرطوب کننده فرست اید بیوتی
  • ویژگی: پوست خشک و اگزمایی فرست اید بیوتی صورت دست بدن یک کرم غنی با رطوبت رسانی عمیق و کامل پوست مناسب در درمان انواع خشکی و کم ابی و دهیدراتگی پوست قرمزی التهابات تحریکات پوستی نظیر اگزما خارش پوسته ریزی دارای خاصیت جوانسازی و پیشگیری از خطوط و چروک
  • حجم: 28.3 گرم
  • مناسب: مناسب صورت دست بدن مناسب انواع پوست بخصوص خیلی خشک، خشک، اگزمایی، حساس دارای تحریکات پوستی و ملتهب و دچار خارش
  • ترکیبات حاوی: بلغور جو دو سر محافظت از پوست در برابر خارش، تحریکات و التهابات ناشی از مشکلات پوستی مانند خشکی، اگزما، تماس با مواد شیمایی و انواع ضد عفونی کننده ها

اگر میل به خرید دارید میتوانید روی کرم فرست اید بیوتی کلیک کنید.
کنسانتره دور چشم ۹۶ ساعته کلینیک بافت واتر ژل (ژل آبکی) بسیار سبک دارد و ۹۶ ساعت بی وقفه دور چشم ها را آبرسانی می کند.  این کنسانتره دور چشم خطوط و چروک، خستگی و تیرگی دور چشم را از بین می برد. کنسانتره دور چشم ۹۶ ساعته کلینیک با بهره گیری از تکنولوژی منحصر بفردی که حاوی کپسول های ریز حامل روغن آلوئه است، به صورت خودکار باعث بازسازی پوست اطراف چشم شده و استرس آن را کاهش می دهد. مویسچر سرج کلینیک : این محصول کلینیک از سری Moisture Surge و از محصولات جدید کلینیک هست.  این دور چشم فاقد عطر و پارابن و سولفات بوده و برای انواع پوست مناسب می باشد. از سنین پایین تا بالا قابل استفاده می باشد.

ویژگی های ژل دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته کلینیک

  • ژل آبرسان فوق العاده سبک
  • کمک به کاهش خطوط ریز دور چشم
  • پیشگیری از ایجاد چروک دور چشم
  • ۹۶ ساعت ابرسانی قوی
  • مناسب انواع پوست
  • حاوی آنتی اکسیدان
  • فاقد الکل
  • فاقد عطر
  • تقویت کننده سد دفاعی پوست
  • حاوی کافیین و نیاسینامید
  • کشور سازنده:آمریکا

 برای خرید روی ژل دور چشم هیدروفیلر 96 ساعته کلینیک کلیک کنید.



این سرم آبرسان که حاوی مقادیر زیادی نیاسینامید اسید و اسید هیالورونیک است یک سرم قوی آبرسان برای انواع پوست‌هاست. این سرم چند کاره علاوه بر آبرسانی به لایه‌های زیرین پوست می‌تواند کدری و تیرگی ها را نیز از بین ببرد. روشن کننده نوتروژینا که با نام Hydro Boost Revitalizing Serum Capsule نیز شناخته می‌شود فاقد مواد کمدوژنیک است که با منافذ پوست شما دوست خواهد بود. باز ماندن منافذ پوست باعث می‌شود تا به اصطلاح پوست صورت بتواند تنفس و تعرق را به خوبی انجام دهد. حجم سی میلی لیتری این محصول باعث می‌شود تا به راحتی در کیف دستی شما جای خود را بیابد تا در هر موقعیتی بتوانید از آن استفاده کنید.

ویژگی های سرم پوست نوتروژینا مدل Hydro Boost 

  • آبرسان قوی و فوری پوست
  • حاوی هیالورنیک اسید و نیاسینامید
  • فاقد پارابن و الکل و چربی
  • حاوی کپسول های ویتامین E
  • مناسب انواع پوست
  • پوست را آبرسانی،روشن و شاداب میکند
  • بافت سبک و جذب سریعی دارد
  • احساس چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند
  • غیرکمدون زا (حساسیت و جوش ایجاد نمی‌کند)
مام رولی زنانه میچام با رایحه معروف و پرطرفدار شاورفرش. ضد تعریق که به طرز بی نظیری برای کنترل بوی عرق فرموله شده است. این مام قابلیت محافظت ۴۸ ساعته در برابر بوی بد عرق را دارد. میچام توسط متخصص پوست تست و آزمایش شده است از این رو با خیال راحت می‌توانید از این مام رولی میچام استفاده کنید. در حین استفاده از مام میچام دقت کنید که محل استفاده زخم نشده باشد. تنها برای استعمال خارجی مورد استفاده قرار بگیرد.

مشخصات مام زنانه میچام

تا 48 ساعت از ایجاد بوی بد عرق واقعا جلوگیری میکنه اما غدد تعریق رو مسدود نمی کنه  ✅فاقد الکل  ✅بافت ژلی ✅بدون ایجاد رد سفیدی روی لباس تیره  ✅بدون ایجاد حس رطوبت و نم و بلافاصله خشک و جذب می شود  ✅بدون ایجاد حساسیت برای پوستهای حساس✅در برابر عوامل ایجاد تعریق مثل فعالیت و ورزش و .. به خاطر تکنولوژی که دارد عملکرد قوی تری نشان می دهد.

تکنولوژی سه گانه میچام

شما برای جلوگیری از بوی تعریق خود از محصولات میچام استفاده می کنید. این برند اسپانیایی (تولید امریکا) دارای یک تکنولوژی سه گانه است که در حین حرکت و فعالیت و ایجاد گرما در محلی که استفاده شده است، بیشتر عمل کرده و بوی تعریق را خنثی می کند.

کرم پودر استی لودر دابل ویر Estee Lauder Double Wear Stay in Place کرم پودر باکیفیت و محبوب با فرمول انقلابی خود یک پوشش خیلی خوب بدون ایجاد چربی و حس سنگینی با ایجاد کردن یک آرایش و مکاپ سبک در طول روز به شما هدیه می دهد.
کرم پودر استی لودر دارای نمای نهایی مات که باعث می شود آرایشی طبیعی، زیبا و بدون برق داشته باشیم. ویژگی خاص کرم پودر استی لودر نداشتن چربی و روغن است و شما احساس راحتی و سبکی با این کرم پودر می کنید و به این دلیل این کرم پودر برای افرادی که پوست چرب و نیمه چرب به طرف نرمال دارند توصیه می شود.


معرفی کرمپودر دابل ویر استی لادر

کرم پودر استی لادر اصل هیدراته کردن باعث صاف و یکدست نشان دادن پوست می شود. این محصول به دلیل Oil Free بودن آن باعث ایجاد جوش روی صورت نمی شود. این کرم پودر استی لادر اصل فاقد اسانس بو است به همین دلیل به منافذ پوست آسیب وارد نمی کند. افرادی که دارای پوستی حساس هستند یا از لنز برای پوست خود استفاده می کنند می توانند با خیال راحت از این کرم پودر استفاده کنند چون هیچ حساسیتی روی پوست ایجاد نمی کند. مورد تأیید متخصصان پوست دنیا و ایران می باشد.

توضیحات تکمیلی

کرم پودر استی لودر دابل ور بسیار سبک و فاقد چربی ، همچنین با پوشش دهی کامل می تواند چهره ای طبیعی را با دوام و ماندگاری طولانی مدت به ارمغان بیاورد. این کرم پودر استی لودر برای پوست چرب انتخاب بسیار خوبی است. بسیاری از سالن های آرایشی برای میکاپ عروس و به منظور یک آرایش بادوام از این کرم پودر استفاده می کنند. از مزیت های دیگر این محصول عدم تغییر رنگ در طول روز می باشد. این محصول پرفروش توانست در سال 2018 برنده جایزه بهترین محصولات زیبایی از مجله تخصصی زیبایی Allure شود. مجله الور یک مجله آمریکایی زیبایی زنان است که ماهانه توسط انتشارات کوند نست در شهر نیویورک منتشر می‌شود. این مجله در سال ۱۹۹۱ توسط لیندا ولز، که از زمان تأسیس انتشار مجله تا امروز سردبیر آن بوده‌است، انتشار یافت. محصولات آرایشی استی لودر همگی دارای ویژگیهای منحصر بفردی هستند که توجه بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده اند.

درباره این مورد لکه رز رنگ اصلی Benefit ضد بوسه و رنگ شفاف برای لب ها و گونه ها است که برای ساعت ها ماندگاری دارد. به طور طبیعی شفاف و سکسی در تمام چهره ها ... بی گناه و در عین حال تحریک کننده است. سه ضربه بر روی سیب های گونه های خود بکشید و به سرعت با نوک انگشت ترکیب کنید. روی لب ها بمالید و مخلوط کنید. برای "پاپ" عمیق تر رنگ، این کار را تکرار کنید. نکته زیبایی: قدرت ماندگاری رنگ لب خود را تقویت کنید... از زیر رژ لب یا برق لب مورد علاقه خود استفاده کنید. برای داشتن درخشندگی سالم و شبنم، زیر نور بالا روی گونه ها بپوشید. Benetint که در اصل برای یک رقصنده عجیب و غریب در دهه 1970 ساخته شده بود، به محبوبیت تبدیل شده است. این مورد مورد علاقه افراد مشهور، هنرمندان آرایش و دختران در سراسر جهان است. این جذاب ترین فلاشی است که می توانید از یک بطری بگیرید!

خصوصیات تینت لب و گونه بنیفیت

فرمولاسیون: پرداخت مایع: ویژگی‌های طبیعی: پوشش طبیعی، ضد لکه، شفاف و قابل ساخت، لباس بلند، غیر خشک‌کننده نحوه استفاده: ضد لکه و ضد لک! روی لب ها بچرخانید، لایه لایه کنید تا شدت بیشتری پیدا کند. نقطه بزنید و به سرعت روی گونه ها مخلوط کنید. پوشش: متوسط

این لکه لب نمادین به رنگ رز برای یک رقصنده عجیب و غریب در دهه 1970 ایجاد شد و از آن زمان تا کنون به محبوبیت یک فرقه تبدیل شده است. اپلیکاتور پای گوزن ما درست روی لب‌ها می‌چرخد و در عرض چند ثانیه روی گونه‌ها ترکیب می‌شود تا ظاهری زیبا داشته باشد. رنگ ضد بوسه برای ساعت ها ماندگاری دارد و باعث می شود افراد مشهور، هنرمندان آرایش و دختران در سراسر جهان آن را دوست داشته باشند.

ما هیالورونیک اسید را به عنوان یک آبرسان قوی می شناسیم که رطوبت را روی پوست حفظ می کند. بافت ممکن است کمی چسبنده باشد، حتی لایه‌بندی آن با محصولات دیگر سخت است، اما بسیار خوب عمل می‌کند. The Ordinary’s Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان است که از مخازن آب گیاهی مشتق شده از دریا به دست می آید. مانند آب روی پوست احساس می شود و در عین حال با حفظ رطوبت بدون زحمت، آبرسانی را افزایش می دهد. این مانند هیالورونیک اسید با نگهداری کم، خنک و در عین حال بی دردسر خواهر کوچکش است. چه چیزی را نباید دوست داشت؟

Ordinary Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان بسیار سبک و همه کاره است. رطوبت را به خوبی حفظ می کند و سرم هایی را که برای پوست بسیار شدید هستند رقیق می کند. بافت آب مانند آن شبیه هر چیزی است که قبلاً امتحان کرده اید. این محصول را کوچک اما قدرتمند در نظر بگیرید و در اضافه کردن آبرسانی به روتین مراقبت از پوست شما بسیار موثر است.

Ordinary Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان است که از مخازن آب دریایی وگان به دست می آید. این آب مانند اسید هیالورونیک آب را جذب کرده و در آن نگه می دارد. The Ordinary به اشتراک می گذارد که: "فرمول حاوی اگزوپلی ساکاریدهایی از باکتری های دریایی دوستدار پوست، جلبک قرمز هاوایی، گلیکوپروتئین های منابع دریایی قطب جنوب، جلبک های سبز آبی میکرو فیلتر شده و چندین اسید آمینه حامی سلامت است."

خرید سرم ابرسان مارین اوردینری
آیا پوست حساس شما با استفاده از اسیدها مشکل دارد؟ با ماندلیک اسید آشنا شوید اسید ماندلیک به دلیل اندازه مولکول بزرگتر، یک AHA است که برای پوست حساس و هدف قرار دادن هایپرپیگمانتاسیون عالی است. استفاده از اسیدهای شدید و با درصد بالا بسیار بیش از حد ارزیابی می شود. به آرامی با چیزی ملایم کار کنید تا به نتایج عالی برسید که بتوانید بدون تحریک پوست خود را حفظ کنید.


سرم Mandelic Acid 10% + HA Ordinary’s یکی از بهترین اسیدهای مستقیمی است که اوردینری آنرا ارائه می کنند. اسید ماندلیک یک مولکول بزرگ است، به این معنی که با سرعت کمتری نسبت به AHA معمولی شما به پوست نفوذ می کند. برای پوست های حساس، لایه برداری پوست مرده و هدف قرار دادن هایپرپیگمانتاسیون عالی است.

اسید ماندلیک از بادام تلخ به دست می آید. این یک AHA ملایم است زیرا یک مولکول بزرگتر است که فقط به لایه بالایی پوست نفوذ می کند. برای گردش سلولی، لایه برداری شیمیایی و از بین بردن سلول های مرده پوست عالی است. این باعث تولید کلاژن می شود، بنابراین در حالی که لایه برداری می کند، به بهبود رنگ پوست شما کمک می کند.

از آنجایی که ماندلیک اسید یک AHA است، بافت پوست، هایپرپیگمانتاسیون و خطوط ریز را هدف قرار می دهد. برخی دیگر از AHAهای رایج عبارتند از اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک. در مقایسه با اسید گلیکولیک AHA، اسید ماندلیک دارای مولکول بسیار بزرگتری است که تقریباً دو برابر اندازه است. این بدان معنی است که نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند و آن را بسیار ملایم تر می کند.

ماندلیک اسید یک BHA نیست، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید، ممکن است بخواهید از BHA در شب های متناوب استفاده کنید. BHA ها محلول در روغن هستند و آکنه و منافذ مسدود شده را هدف قرار می دهند در حالی که AHA بافت و هایپرپیگمانتاسیون را هدف قرار می دهد. آنها را نباید در یک شب استفاده کرد، اما برای پوست در شب های متناوب عالی هستند.

من برای خرید سرم ماندلیک اوردینری سایت رایا میکاپ را پیشنهاد میدهم . اگر خواستید روی سرم ماندلیک اسید اوردینری کلیک کنید.