تینت لب و گونه بنفیت

مایلم تا بررسی لوازم آرایشی برند های معتبر را به اشتراک بگذارم

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

درباره این مورد لکه رز رنگ اصلی Benefit ضد بوسه و رنگ شفاف برای لب ها و گونه ها است که برای ساعت ها ماندگاری دارد. به طور طبیعی شفاف و سکسی در تمام چهره ها ... بی گناه و در عین حال تحریک کننده است. سه ضربه بر روی سیب های گونه های خود بکشید و به سرعت با نوک انگشت ترکیب کنید. روی لب ها بمالید و مخلوط کنید. برای "پاپ" عمیق تر رنگ، این کار را تکرار کنید. نکته زیبایی: قدرت ماندگاری رنگ لب خود را تقویت کنید... از زیر رژ لب یا برق لب مورد علاقه خود استفاده کنید. برای داشتن درخشندگی سالم و شبنم، زیر نور بالا روی گونه ها بپوشید. Benetint که در اصل برای یک رقصنده عجیب و غریب در دهه 1970 ساخته شده بود، به محبوبیت تبدیل شده است. این مورد مورد علاقه افراد مشهور، هنرمندان آرایش و دختران در سراسر جهان است. این جذاب ترین فلاشی است که می توانید از یک بطری بگیرید!

خصوصیات تینت لب و گونه بنیفیت

فرمولاسیون: پرداخت مایع: ویژگی‌های طبیعی: پوشش طبیعی، ضد لکه، شفاف و قابل ساخت، لباس بلند، غیر خشک‌کننده نحوه استفاده: ضد لکه و ضد لک! روی لب ها بچرخانید، لایه لایه کنید تا شدت بیشتری پیدا کند. نقطه بزنید و به سرعت روی گونه ها مخلوط کنید. پوشش: متوسط

این لکه لب نمادین به رنگ رز برای یک رقصنده عجیب و غریب در دهه 1970 ایجاد شد و از آن زمان تا کنون به محبوبیت یک فرقه تبدیل شده است. اپلیکاتور پای گوزن ما درست روی لب‌ها می‌چرخد و در عرض چند ثانیه روی گونه‌ها ترکیب می‌شود تا ظاهری زیبا داشته باشد. رنگ ضد بوسه برای ساعت ها ماندگاری دارد و باعث می شود افراد مشهور، هنرمندان آرایش و دختران در سراسر جهان آن را دوست داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.