آرشیو بهمن ماه 1400

مایلم تا بررسی لوازم آرایشی برند های معتبر را به اشتراک بگذارم

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

ما هیالورونیک اسید را به عنوان یک آبرسان قوی می شناسیم که رطوبت را روی پوست حفظ می کند. بافت ممکن است کمی چسبنده باشد، حتی لایه‌بندی آن با محصولات دیگر سخت است، اما بسیار خوب عمل می‌کند. The Ordinary’s Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان است که از مخازن آب گیاهی مشتق شده از دریا به دست می آید. مانند آب روی پوست احساس می شود و در عین حال با حفظ رطوبت بدون زحمت، آبرسانی را افزایش می دهد. این مانند هیالورونیک اسید با نگهداری کم، خنک و در عین حال بی دردسر خواهر کوچکش است. چه چیزی را نباید دوست داشت؟

Ordinary Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان بسیار سبک و همه کاره است. رطوبت را به خوبی حفظ می کند و سرم هایی را که برای پوست بسیار شدید هستند رقیق می کند. بافت آب مانند آن شبیه هر چیزی است که قبلاً امتحان کرده اید. این محصول را کوچک اما قدرتمند در نظر بگیرید و در اضافه کردن آبرسانی به روتین مراقبت از پوست شما بسیار موثر است.

Ordinary Marine Hyaluronics یک سرم آبرسان است که از مخازن آب دریایی وگان به دست می آید. این آب مانند اسید هیالورونیک آب را جذب کرده و در آن نگه می دارد. The Ordinary به اشتراک می گذارد که: "فرمول حاوی اگزوپلی ساکاریدهایی از باکتری های دریایی دوستدار پوست، جلبک قرمز هاوایی، گلیکوپروتئین های منابع دریایی قطب جنوب، جلبک های سبز آبی میکرو فیلتر شده و چندین اسید آمینه حامی سلامت است."

خرید سرم ابرسان مارین اوردینری
آیا پوست حساس شما با استفاده از اسیدها مشکل دارد؟ با ماندلیک اسید آشنا شوید اسید ماندلیک به دلیل اندازه مولکول بزرگتر، یک AHA است که برای پوست حساس و هدف قرار دادن هایپرپیگمانتاسیون عالی است. استفاده از اسیدهای شدید و با درصد بالا بسیار بیش از حد ارزیابی می شود. به آرامی با چیزی ملایم کار کنید تا به نتایج عالی برسید که بتوانید بدون تحریک پوست خود را حفظ کنید.


سرم Mandelic Acid 10% + HA Ordinary’s یکی از بهترین اسیدهای مستقیمی است که اوردینری آنرا ارائه می کنند. اسید ماندلیک یک مولکول بزرگ است، به این معنی که با سرعت کمتری نسبت به AHA معمولی شما به پوست نفوذ می کند. برای پوست های حساس، لایه برداری پوست مرده و هدف قرار دادن هایپرپیگمانتاسیون عالی است.

اسید ماندلیک از بادام تلخ به دست می آید. این یک AHA ملایم است زیرا یک مولکول بزرگتر است که فقط به لایه بالایی پوست نفوذ می کند. برای گردش سلولی، لایه برداری شیمیایی و از بین بردن سلول های مرده پوست عالی است. این باعث تولید کلاژن می شود، بنابراین در حالی که لایه برداری می کند، به بهبود رنگ پوست شما کمک می کند.

از آنجایی که ماندلیک اسید یک AHA است، بافت پوست، هایپرپیگمانتاسیون و خطوط ریز را هدف قرار می دهد. برخی دیگر از AHAهای رایج عبارتند از اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک. در مقایسه با اسید گلیکولیک AHA، اسید ماندلیک دارای مولکول بسیار بزرگتری است که تقریباً دو برابر اندازه است. این بدان معنی است که نمی تواند به عمق پوست نفوذ کند و آن را بسیار ملایم تر می کند.

ماندلیک اسید یک BHA نیست، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید، ممکن است بخواهید از BHA در شب های متناوب استفاده کنید. BHA ها محلول در روغن هستند و آکنه و منافذ مسدود شده را هدف قرار می دهند در حالی که AHA بافت و هایپرپیگمانتاسیون را هدف قرار می دهد. آنها را نباید در یک شب استفاده کرد، اما برای پوست در شب های متناوب عالی هستند.

من برای خرید سرم ماندلیک اوردینری سایت رایا میکاپ را پیشنهاد میدهم . اگر خواستید روی سرم ماندلیک اسید اوردینری کلیک کنید.